- Objednávka
Minimálna hodnota objednávky pre rozvoz je 5 €. Pokiaľ nie je objednávka vyrobená, je možné ju stornovať telefonicky prípadne priamo na príslušnej prevádzke.
1.1 Realizácia objednávky
Objednávku je možné vytvoriť nasledovnými spôsobmi:
- Osobne počas otváracích hodín prevádzky (zverejnených na www.pekarenkpk.sk)
- Telefonicky na telefónnych číslach počas otváracích hodín rozvozu ( zverejnených na www.pekarenkpk.sk)
- Online objednávka – objednávka prostredníctvom našej webovej stránky www.pekarenkpk.sk
1.2 Platba
Platbu je možné zrealizovať:
- Pri osobnom odbere osobne na prevádzke počas otváracích hodín prevádzky (zverejnených na www.pekarenkpk.sk),
- Platobnou kartou online.
- Dodacie a platobné podmienky
- V prípade dodania roznáškovou službou – cena za dovoz závisí od adresy doručenia, ktorú je možné zistiť na www.pekarenkpk.sk
- Pri prevzatí tovaru priamo na prevádzke
Predávajúci sa zaväzuje:
- dodať správny druh a množstvo tovaru tak, ako bola uvedená v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene
- adekvátne zabaliť tovar a dodať objednávku v dohodnutej lehote dodania – zverejnené na stránke pekarenkpk.sk v čase objednania. V prípade, že objednávku nie je možné splniť (dodať) bude zákazník kontaktovaný operátorom a bude mu ponúknutý podobný produkt. V prípade, že objednávku nie je možné doručiť v dohodnutej lehote je zákazník kontaktovaný operátorom na dohodnutie ďalšieho postupu.
- vystaviť a priložiť daňový doklad – pokladničný blok
Kupujúci sa zaväzuje:
- prevziať objednaný tovar a zaplatiť za objednaný tovar
- Reklamácie
Reklamácie sú vybavované:
- telefonicky denne v časoch uvedených na: www.pekarenkpk.sk a na tel. č. 0910 543 001
- osobne na príslušnej prevádzke počas otváracej doby
- Formou emailu na info@pekarenkpk.sk
3.1 Záruka
Záruka platí max. 30 min. po dodaní tovaru. Tovar je možné reklamovať, ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru, pre reklamáciu musí byť zachovaných 75% objemu z tovaru. Predmetom reklamácie pri dodaní kuriérskou službou nemôže byť dodržanie výdajnej teploty menu. V prípade špecifickej reklamácie je možné pri reklamácii akceptovať menej ako 75% objemu z tovaru. Na základe dohody so zákazníkom je vykonaná náprava (výmena tovaru, vrátenie peňazí, alebo iná kompenzácia).
Spôsob vrátenia tovaru
- osobne
- prostredníctvom kuriéra
Spôsob vrátenia peňazí pri uznaní reklamácie
- pri hotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime ihneď v hotovosti
- pri bezhotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime do 7 pracovných dní dobropisom na účet platiteľa
- Akcie
V prípade, že zákazník má záujem o využívanie akcií, resp. zúčastňovaní sa na súťažiach, je nutné aby súhlasil so všetkými pravidlami. V prípade, že s pravidlami súťaže nesúhlasí, nemôže sa tejto akcie zúčastniť, resp. uplatniť si akciu.
REKLAMAČNÝ PORIADOK
Článok 1
Základné ustanovenia
Poskytovanie služieb sa riadi ustanoveniami časti VIII. Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. v znení neskorších zmien a doplnkov, ktoré ich menia a doplňujú a predpisov vydaných na jeho realizáciu.
Článok 2
Právo zákazníka na reklamáciu
V prípade, ak zákazníkovi sú v prevádzke poskytované služby nižšej kvality alebo nižšieho rozsahu, ako to bolo vopred dohodnuté alebo ako je to obvyklé, vzniká zákazníkovi právo na reklamáciu.
Článok 3
Uplatnenie reklamácie
Ak zákazník zisti dôvody a skutočnosti, ktoré môžu byť predmetom reklamácie, je povinný uplatniť prípadnú reklamáciu ihneď bez zbytočného odkladu u vedúceho zmeny prevádzky alebo iného zodpovedného pracovníka a to v prevádzke, v ktorej bola služba poskytnutá. V záujme rýchleho priebehu reklamačného vybavenia je účelne, aby zákazník pri uplatňovaní reklamácie predložil doklady o poskytnutí služby (kópia objednávky, faktúra a pod.) pokiaľ ma takýto doklad k dispozícii. Ak to povaha reklamovanej služby vyžaduje, je potrebné, aby zákazník pri uplatňovaní reklamácie predložil aj vec, ktorej chybu vytýka. Vedúci zmeny alebo iný zodpovedný pracovník zapíše reklamáciu zákazníka do reklamačného protokolu s uvedením objektívnych okolnosti reklamácie. Vedúci zmeny alebo nim poverený pracovník je povinný po starostlivom preskúmaní rozhodnúť o spôsobe vybavenia reklamácie ihneď, alebo v zložitejších prípadoch do 3 dni.
Článok 4
Chyby odstrániteľné
Na úseku stravovacích služieb, ak nie je dodržaná správna akosť, hmotnosť, teplota, miera, cena, ma zákazník právo požiadať o bezplatne, riadne a včasne odstránenie chyby. Reklamáciu v týchto prípadoch uplatňuje zákazník pred prvým ochutnaním jedál a nápojov, alebo po jeho ochutnaní (tzn. že by nemalo byť skonzumované viac ako 25% z porcie jedla) v závislosti od toho, akú chybu zákazník reklamuje.
Článok 5
Chyby neodstrániteľné
V prípade, ak nie je možne odstrániť chybu na jedlách a nápojoch, má zákazník právo na kompletnú výmenu jedla, prípadne nápoja, alebo na vrátenie zaplatenej ceny.
Článok 6
Lehoty na uplatnenie reklamácií
Zákazník je povinný reklamáciu uplatniť ihneď, bez zbytočného odkladu. V prípade, že sa tak nestane, právo na reklamáciu zaniká.
Článok 7
Spoluúčasť zákazníka na vybavovaní reklamácie
Zákazník je povinný osobne sa zúčastniť vybavovania reklamácie, je povinný poskytnúť objektívne informácie týkajúce sa poskytnutej služby alebo tovaru.
Článok 8
Záverečné ustanovenie
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 15.06.2023
Obchodné meno: Pekáreň, KPK s. r. o.,
Sídlo: Hviezdoslavova 224/3, 917 01 Trnava
IČO: 55097685
DIČ: 2121881124
IČ DPH: SK2121881124